Den Země
Já jsem byl na prvním stanovišti, Poznávání Ptactva. Měl jsem vycpané ptáky, které bych ukázal prvnímu stupni a oni je museli poznat. Ptáky které jsem měl k dispozici byly od káněte přes bažanta až pomalého vrabce. Všichni žáci prvního stupně věděli většinu ptáků, ale hodně z nich mělo veliký problém se Žlunou zelenou. Ale co já vám to říkám, protože já bych ji taky nepoznal. Hodně dětí mi říkalo orel, když jsem jim ukázal káně a … fakt nevím proč.
To že je pták veliký neznamená že je to orel, byli byste překvapeni kolik ptáků je velikých! Moje stanoviště se jmenovalo poznávání ptactva pokuď vám to nedošlo a byl jsem u něj sám.
Josef Ondráček
Byl jsem na stanovišti 6 (stromy). Děti měli za úkol rozpoznat stromy na kartičce, dařilo se jim celkem dobře. Bavilo mě si povídat s Ivet a rozdávat kartičky.
Andreas Moravec
Byl jsem na stanovišti 2-třídění odpadu
Děti měli za úkol třídit odpad. 1.-2. tř.si vybrali 3 odpadky a přiřadili je ke správnému koši. 3.-4. tř. měli za úkol z kartiček škrtnout věci co do daného koše (který si vybrali) nepatří. Všem se dařilo dobře. Pomáhala nám z 9.tř. Aneta Fichtnerová. Bavilo mě tisknout razítka. Akce se povedla.
David Šourek
Já jsem byla na stanovišti číslo pět (kde se házely odpadky do koše) byla jsem tam s Kájou a Kájou z deváté třídy. Dětem to šlo moc hezky. Když u nás nikdo nebyl, tak jsem chodila po stanovištích. Pavel a Kuba byli u stanoviště kde se nosila voda na lžíci přes slalom. Já jsem si to prošla (ještě do mě strkal Kuba) a chtěla jsem razítko a Pavel mi ho vlepil rovnou na čelo. Jinak jsem si to moc užila a myslím si že se to moc povedlo.
Zuzana Klamtová
Já jsem byla na stanovišti číslo 3. Na pomoc jsme s Vendy měly Julii z 9. třidy. Měli jsme za úkol naučit děti si vyrobit květinový obrázek. Dětem to šlo, až na některý kluky ze třetí třídy. Jinak byli všichni šikovní i kluci ze třetí třídy.
Františka Krupková
Já jsem byla u stanoviště číslo 3 kde se dělali Květinové obrázky. U stanoviště jsem byla s mojí kamarádkou Fančou a Julčou z 9. třídy. Děti z nižších ročníku si u nás měli vyrobit květinový obrázek. Všem se to moc dařilo a všichni si vyrobili krásné květinové obrázky.
Abrahamová Vendula
Byl jsem na čtvrtém stanovišti. Děti měly za úkol projít slalomem a měli na lžičce vodu docela se jim dařilo. Nějaké žáky jsme rozptylovali, aby jim to spadlo, byla to sranda akce se podařila.
Jakub Pajkrt
Já jsem byl jako poznávač nářadí. Moc mně to bavilo, ale nejvíc mě bavilo, když jsme mohli hrát na hřišti vybiku a fotbal. Hodně dětí nevědělo, co to je za nářadí.
Bedřich Hlava
Byl jsem na 4 stanovišti, bylo to super. Moc jsem si to užil a bylo tam hodně dětí. A taky si to moc užili i děti a to je hlavní. Moc doufám, že by jsme to někdy mohli zopakovat. Na stanovišti jsem byl s Kubou. Děti musely přenést vodu do nádoby.
Pavel Jakubička
Byl jsem na sedmém stanovišti, děti měli za úkol poznávat nářadí. Velice se jim dařilo ale hoblík a dláto poznalo jen málo dětí. Bavilo mě hrát fotbal a dávat razítka. Velice jsme si to s Béďou užili. Doufám, že budou i další takové akce.
Klamt Jiří
Byl jsem na 2 stanovišti. Děti z 1 a 2 třídy měli za úkol, vybrat si 3 karty s odpadky a dávali je k popelnicím. 3 a 4 třída měla papíry a kroužkovali co do popelnice nepatří. Dařilo se dobře všem a hodně dětí si bralo sklo jak 1 . a 2. třída tak 3. a 4. Třída, bavilo mě že jsme měli třídění odpadu. Akce se povedla ve trojici jsme byli: Radim David Niky
Radim Číla
Byla jsem na stanovišti číslo 6.Byl semnou Andreas a Aneta. Měli jsme stromy. Když Andreas nesl stůl tak se mu urvala noha ????. Dětem se moc nedařilo????.
Iveta Mastná.
Nahrávám data...